درباره ما

435894389584359

هر آنچه باید درباره ما بدانید

درباره ی ما

من دکتر علیرضا صالحی جراح و دندانپزشک هستم. در سال 1368 متولد شده ام و در سال 1393 موفق به اخذ مدرک دکتری خود در رشته دندانپزشکی از دانشگاه علوم پزشکی تهران شدم و از همان سال اقدام به تاسیس و مدیریت یکی از موفق ترین و بروزترین کلینیک های دندانپزشکی استان تهران کردم.
از سال 1394 در زمینه دندانپزشکی زیبایی و ایمپلنت نزد اساتید برجسته دانشگاهی دوره های بسیاری را گذرانده ام و به عنوان دندانپزشک زیبایی و ایمپولوژیست فعالیت دارم.

در این راهی که از ابتدا قدم گذاشته ام همواره سعی کرده ام اطلاعات ، دانش و مهارت های خود را به روز کرده و همگام با علم دندانپزشکی روز دنیا پیش بروم، تا بتوانم درمانی مطابق با استانداردهای روز دنیا در اختیار مراجعین خود قرار بدهم.

کلینیک دندانپزشکی VIP زیبایی

در کلینیک VIP  زیبایی صالحی سطح جدیدی از کیفیت خدمات را  تجربه کنید. فضایی که در آن راحتی و رضایت همیشه حرف اول را می زند! اگر از زیبایی لبخند خود رضایت کافی ندارید برای درمان فوری با ما تماس بگیرید.

کلینیک ما در زعفرانیه اکنون خدمات دندانپزشکی VIP زیبایی را ارائه می دهد، به شما یک قرار ملاقات تضمینی در کمترین زمان ممکن داده می شود!

اتاق های درمان ما دارای صندلی های دندانپزشکی راحت هستند. دکتر صالحی در تمامی روند درمان و مشاوره مشکلات شما را به دقت بررسی و پیگیری می کند.

در طول مراجعه خود به کلینیک دندانپزشکی VIP زیبای صالحی احساس راحتی می کنید زیرا قرار است از دندانپزشکی بدون درد لذت ببرید. دندانپزشکی vip زیبایی مطلقاً نباید چیزی کمتر از یک تجربه دلپذیر برای شما باشد.

 

ارزش های ما

  • برخورد محترمانه با هر یک از مراجعین.
  • استفاده از مواد با کیفیت در هر یک از اقداماتی که در جهت کسب رضایت کامل مشتری انجام می دهیم.
  • حرفه گرایی در اقدامات پزشکی
  • مسئولیتی که برای هر یک از تصمیمات و اقداماتی که انجام می دهیم به عهده می گیریم.
  • نوآوری برای ارائه پیشرفته ترین تجهیزات، استفاده از نوآورانه ترین مواد و ایمن ترین و کارآمدترین تکنیک ها به مشتریان خود.
  • آموزش مداوم، مبتنی بر تحقیق و یادگیری بهینه برای ارائه آخرین پیشرفت های علمی به مراجعین خود.