70 Bi

لمینت دندان

با تخفیف ویژه و به صورت اقساط

"*" فیلدهای الزامی را نشان می دهد

تنها به مدت یک هفته

کلینیک دندانپزشکی زیبایی دکتر صالحی

آیا لبخند خود را به دلیل مشکلات دندانی مانند شکستگی یا تغییر رنگ دندان ها پنهان می کنید؟ وقت خداحافظی با این وضعیت و سلام گفتن به لبخندی بی عیب و نقص با لمینت دندان است.  لمینت دندان بهترین گزینه برای لبخند بی نظیر شما است! کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی برای راحتی شما و کاهش هزینه های درمانی یک تخفیف بی نظیر در لمینت دندان برای شما تدارک دیده است.

IMG 5543.2 min

تفاوت لمینت و کامپوزیت

فرق لمینت و کامپوزیت از مهمترین دغدغه‌هایی است که افراد برای مراجعه به دندان‌پزشکی دارند؛ چرا که انتخاب بهترین درمان برای سلامت دندان‌ها بسیار مهم است. نخستین نکته‌ای که خوب است بدانید این است که عمر لمینت سرامیکی بیشتر از کامپوزیت است. اگرچه کامپوزیت‌های امروزی دوام بیشتری نسبت به قبل دارند، اما از نظر مقاومت در برابر فشار و سایش با لمینت‌های سرامیکی قابل مقایسه نیستند. همچنین لمینت‌ها در برابر لک و تغییر رنگ مقاومت بیشتری دارند. در کل این دو تکنیک، در مواد مورد استفاده متفاوت هستند.

برای آگاهی از جزئیات هر کدام از این روش‌های درمان و زیبایی دندان، از راهنمایی مشاوران ما به صورت رایگان استفاده کنید. کافی است شماره خود را همین حالا ثبت کنید.

لبخند خود را با لمینت دندان متحول کنید و تخفیف ویژه بگیرید

کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی تخفیف ویژه‌ای در خدمات لمینت دندان ارائه می دهد، برای دریافت این خدمات کافی است شماره خود را ثبت کنید تا مشاوران ما با شما تماس بگیرند. مشاوره این مرکز رایگان بوده و همچنین امکان پرداخت اقساطی برای طرح ویژه لمینت دندان را دارید. توجه داشته باشید که این طرح برای مدت محدودی در دسترس است.

دریافت مشاوره رایگان لمینت اقساطی

جهت اطلاعات بیشتر با شماره‌های زیر تماس بگیرید

0212242696009912250416

آدرس کلینیک

تهران، زعفرانیه، سه راه آصف

با لمینت دندان لبخند بی نقص خود را به رخ بکشید

لمینت دندان یک روش دندانپزشکی زیبایی است که شامل استفاده از یک لایه نازک از مواد سرامیکی روی سطح دندان شما می شود. این فرآیند می‌تواند مشکلات مختلف دندانی از جمله شکستگی، ترک‌، تغییر رنگ و بدشکلی دندان‌ها را اصلاح کند. با استفاده از لمینت دندان، می‌توانید به لبخندی طبیعی دست پیدا کنید که اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد.

به کمک لمینت دندان از نتایج طولانی مدت لذت ببرید

لمینت دندان نه تنها ظاهر دندان های شما را بهبود می بخشد، بلکه نتایج طولانی مدتی را نیز ارائه می دهد. برخلاف روش‌های سنتی سفید کردن دندان که باید هر چند ماه یکبار تکرار شود، لمینت دندان با مراقبت مناسب می‌تواند تا ۲۰ سال دوام بیاورد. لمینت دندان همچنین در برابر لکه شدن مقاوم است و برای افرادی که می خواهند لبخند درخشان و زیبایی داشته باشند بهترین گزینه است.

برای رزرو وقت مشاوره و استفاده از تخفیف ویژه تماس بگیرید

آماده اید تا لبخند خود را متحول کنید و اعتماد به نفس خود را افزایش دهید؟ یک قرار ملاقات از کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی بگیرید و از تخفیف ویژه خدمات لمینت دندان ما استفاده کنید. تیم باتجربه ما آماده پاسخگویی به سوالات شما و کمک به شما در رسیدن به لبخند رویایی شماست.

تصاویر نمونه درمان

سوالات متداول

بله، لمینت متحرک دندان، لمینت برلیانس، لمینت سرامیکی و … بخشی از انواع لمینت هستند که ما در کلینیک دندان‌پزشکی دکتر صالحی با تخفیفات ویژه همه این خدمات را ارائه می‌دهیم.

خوشبختانه هیچ محدودیت سنی برای کسانی که مایل به استفاده از لمینت دندان هستند، وجود ندارد. البته، توصیه می‌شود که آقایان تا 18 سالگی و خانم‌ها تا 16 سالگی صبر کنند.

پس از لمینت دندان، مقداری حساسیت به دما در دندان‌های خود احساس خواهید کرد که زودگذر است. اما تمام اقدامات دندانپزشکی با بی حسی موضعی انجام می‌شود. برای بیماران اطفال و به ویژه افرادی که از سوزن می ترسند ، قبل از بی حسی موضعی با ژل‌های موضعی بی‌حس کننده یا اسپری بر روی سطح لثه استفاده می‌شود. همچنین بیماران اطفال، بیمارانی که فوبیای دندانپزشکی و عقب‌ماندگی ذهنی دارند را می‌توان تحت آرام بخشی آگاهانه توسط متخصص بیهوشی درمان کرد.

بافت‌های طبیعی لثه ممکن است کمی طول بکشد تا با روکش‌های تازه قرار داده شده سازگار شوند. احتمالاً پس از نصب لثه، التهاب و ناراحتی جزئی وجود خواهد داشت. این ناراحتی ها به مرور زمان از بین می‌روند و دندانپزشک‌های ما نیز مراقبت‌های لازم را انجام خواهند داد و فرایند بهبود را برای شما سریع‌تر و آسان‌تر خواهند کرد.

لمینت‌های دندان به طور متوسط حدود پانزده سال عمر می‌کنند. با این حال، طول عمر لمینت‌های دندان با نگهداری مناسب می‌تواند تا بیست سال و بیشتر هم باشد.

می‌توانید شماره خود را ثبت کنید و با فاصله زمانی کمی همکاران ما با شما تماس می‌گیرند. همچنین از طریق شماره‌های 02122426960 و 09912250416 با کلینیک دندان‌پزشکی دکتر صالحی تماس بگیرید.

بلیچینگ دندان فرآیند روشن شدن رنگ دندان‌های انسان است. سفید کردن اغلب زمانی مطلوب است که دندان‌ها در طول زمان به دلایل مختلف زرد می‌شوند و با تغییر رنگ داخلی یا خارجی مینای دندان به دست آمد.

ونیرها پوشش‌هایی هستند که روی سطوح جلویی دندان شما قرار می‌گیرند. تکنسین‌ها از مواد دندانپزشکی با کیفیت بالا، مانند کامپوزیت همرنگ دندان یا پرسلن، برای ایجاد ونیر دندان استفاده می‌کنند.

بله، خدمات زیبایی و سلامت دندان به طور  تخصصی و با بهترین شرایط در کلینیک دندان‌پزشکی دکتر صالحی انجام می‌شود.