روکش دندان ایمکس E-max به صورت سفارشی از سرامیک با مقاومت بسیار بالا ساخته می شود. روکش های ایمکس روی سطح دندان های شما قرار می گیرند. با استفاده از این روکش ها متخصصان کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی می توانند با بهبود شکل ، موقعیت ، رنگ یا اندازه دندان ها ، لبخند مورد نظر شما را طراحی کنند.

اگر به دنبال بهبود زیبایی لبخند خود می باشید ، باید بدانید که یکی از موثرترین و توصیه شده ترین جایگزین روکش های معمولی دندان در تهران روکش دندان ایمکس می باشد که ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی به شما ارائه می دهیم.

5 1 scaled

با استفاده از روکش دندان ایمکس ما می توانیم یک لبخند کامل را در یک فرآیند ساده و بدون درد به دست آوریم. این روکش ها در موارد مختلف بازسازی و ترمیم دندان کاربرد بسیار بالایی دارند. در ادامه مقاله قصد داریم در مورد روکش های e-max صحبت کنیم.

روکش دندان ایمکس چیست؟

روکش های E-MAX با استفاده از سرامیک فشرده ساخته می شوند. این فشردگی مقاومت روکش ها را افزایش می دهد و باعث می شود ضخامت کمتری نسبت به روکش های سرامیکی که در گذشته ساخته می شدند داشته باشند.

این روکش سرامیکی قوی تر و نازک تر می باشد و حدود 0.3 میلی متر ضخامت دارد. این روکش به شما این امکان را می دهد که در طراحی لبخند در کلینیک دکتر صالحی نیازی به استفاده از روکش های موقت دندان ندارید و مدت زمان روند آماده سازی روکش دندان کاهش می یابد.

بیشتر بخوانید
تفاوت بلیچینگ و جرم گیری دندان

6

چرا از روکش دندان ایمکس استفاده می شود؟

ایمکس یک نوع سرامیک فشرده است که ما در کلینیک دندانپزشکی دکتر صالحی  در تهران از آن استفاده می کنیم ، به دلیل استحکام ، دوام و به دلیل این که به ما امکان می دهد روکش های بسیار نازک با نتیجه زیبایی عالی بسازیم.

E-max یک سیستم روکش سرامیکی بدون  فلز می باشد که از جنس شیشه دیسلیکات لیتیوم ساخته می شود و از کوارتز ، لیتیوم دی اکسید ، فسفوکسید ، آلومینا ، اکسید پتاسیم و عناصر کمیاب تشکیل شده است.

4 1

مزایای روکش e-max

استحکام و طول عمر بسیار بالا دو ویژگی می باشند که روکش دندان ایمکس را از دیگر روکش ها مجزا می کنند.

به دلیل این که آنها بسیار نازک می باشند ، می توان آنها را با حداقل آماده سازی روی دندان ها قرار داد.

این روکش ها شفافیت بسیار بالایی داند ،که نتیجه آن لبخند طبیعی و زیبا تر می باشد.

برای قرار دادن روکش e-max نیازی به تراش بیش از حد روی دندان ها ندارند. به همین دلیل آنها به عنوان میکرو پیلینگ یا لایه برداری جزئی سطح دندان شناخته می شوند.

چرا از روکش های e-max در کلینیک دکتر صالحی استفاده می کنیم؟

روکش های E-max توسط دندانپزشکان متخصص کلینیک صالحی  که متخصص دندانپزشکی زیبایی می باشند استفاده می شود و به دلیل ضخامت کم ، نیازی به ساییدن دندان ها ندارند.

روکش ایمکس بسیار کم وزن هستند ، از دوام ، مقاومت و کیفیت بهتری برخوردارند.

روکش E-MAX زیبایی بی نظیری را به ما ارائه می دهد و نتیجه بسیار طبیعی دارند و هنگام طراحی زیبایی لبخند شما بیش از حد جلب توجه نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید
نحوه خوابیدن بعد از ایمپلنت

2 1

چه زمانی از روکش e-max استفاده می کنیم؟

روکش دندان ایمکس مسئول بهبود زیبایی دندان های شما می باشد. و آنها در انواع شرایط مختلف مانند اصلاح رنگ دندان، شکل ، اندازه یا موقعیت دندان ها کمک زیادی به شما خواهند کرد. واضح است که روکش E-Max یک تکنولوژی جدید و مهم در بخش دندانپزشکی زیبایی می باشد و مزایای مختلفی را به همراه دارد که ما را ترغیب به استفاده از این روش درمانی می کند.

3علاوه بر این ، باید به این نکته اشاره کنیم که با یک فرایند ساده و بدون درد روند درمان بسیار ساده می باشد. با  توجه به این موارد دلایل ما امروز با یکی از بهترین گزینه های درمانی در دندانپزشکی زیبایی روبرو هستیم. برای بهبود لبخند خود با استفاده از روکش های E-MAX می توانید با متخصصان کلینیک ما تماس بگیرید.

رزرو نوبت آنلاین

YYYY اسلش MM اسلش DD

اطلاعات نویسنده

نوشته‌های مرتبط

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.