به کمک کلینیک دندانپزشکی الهیه دیگر نیازی نیست درمان دندان خود را به تعویق بیندازید. ما در کلینیک دندانپزشکی الهیه به راحتی در یک مرکز در حد استاندارهای بین‌المللی کار می‌کنیم، ما با داشتن تجربه درخشان اکثر تخصص‌های دندانپزشکی را در یک مکان ارائه می‌دهیم.

خدمات ما از ارائه دندانپزشکی عمومی تا مدیریت بیماری‌های پیچیده دهان را شامل می‌شود. کلینیک دندانپزشکی الهیه خوشبختانه مجهز به تجهیزات مدرن در موقعیت مرکزی تهران با دسترسی نزدیک به حمل و نقل عمومی است. ما همچنین یک مطب دندانپزشکی خصوصی با پزشکان کاملاً واجد شرایط دندانپزشکی و بهداشت دهان داریم.

با شش تخصص و همچنین دندانپزشکی عمومی موجود در یک مکان، تیم چند رشته‌ای ما با هم همکاری می‌کنند تا توصیه‌های درمانی را ارائه دهند که مراقبت با کیفیت از بیمار را تسهیل می‌کند.

6drsalehi

دندانپزشکی عمومی در الهیه

ما دو خدمات عمومی دندانپزشکی داریم که هر دو خدمات زیر را ارائه می‌دهند:

  1. مراقبت جامع از سلامت دهان و دندان
  2. دندانپزشکی پیشگیری
  3. دندانپزشکی ترمیمی شامل پرکردن، روکش و جایگزینی دندان‌های از دست رفته
  4. معاینات و نظافت منظم
  5. درمان کانال ریشه
  6. ریشه دندان

اندودنتیکس حوزه تخصصی دندانپزشکی است که بر روی دندان‌های متأثر از التهاب پالپ دندان و بافت اطراف ریشه دندان تمرکز می‌کند. روش‌های اندودنتیک که ما ارائه می‌دهیم عبارت‌اند از:

  1. درمان کانال ریشه
  2. جراحی اندودنتیک
  3. درمان دندان‌های ترک خورده
  4. درمان ترومای دندان

فارغ‌التحصیلان ما دندانپزشکانی هستند که برای ادامه روند تحصیلی خود در یک برنامه تخصصی آموزشی با تمرکز بر درمان ریشه برگشته‌اند.

ارتودنسی

ارتودنسی علم صاف کردن دندان‌ها و اصلاح تراز فک با استفاده از وسایلی مانند بریس یا صفحات متحرک است. خدمات ما درمان جامع ارتودنسی را برای بزرگسالان، نوجوانان و کودکان با استفاده از به‌روزترین تکنیک‌ها و مواد از جمله:

  1. براکت‌های آخرین تکنولوژی
  2. سیم‌های الاستیک
  3. دستگاه‌های لنگرگاه موقت

فارغ‌التحصیلان ما دندانپزشکانی هستند که برای ادامه روند تحصیلی خود در یک برنامه تخصصی آموزشی با تمرکز بر درمان ارتودنسی بازگشته‌اند.

دندانپزشکی کودکان

هنگامی که صحبت از مراقبت از دندان برای کودکان می‌شود، دندانپزشکان اطفال آموزش دیده ما در همه زمینه‌ها از جمله تکنیک‌های مدیریت رفتار مجرب هستند. تمرکز ما برای کودک این است که تجربه آنها را به بهترین شکل ممکن بسازیم. اتاق‌های انتظار مناسب برای کودکان، صندلی‌های دندان‌پزشکی رنگارنگ و تکنیک‌های مدیریت رفتار به کودک شما کمک می‌کند تا تجربه‌ای مثبت داشته باشد.

drsalehi7

برخی از خدمات ویژه‌ای که ما به کودکان ارائه می‌دهیم عبارت‌اند از:

  1. مراقبت‌های پیشگیرانه از دندان شامل استفاده از فلوراید و سوراخ و شقاق
  2. ترمیم دندان‌ های شیری و دائمی
  3. درمان ضربه‌های دندانی
  4. جراحی‌های جزئی دهان، از جمله کشیدن

دانشجویان تحصیلات تکمیلی ما دندانپزشکی هستند که برای ادامه روند تحصیلی خود در یک برنامه تخصصی با تمرکز بر درمان دندانپزشکی کودکان بازگشته‌اند.

پریودنتیکس

پریودنتیکس حوزه تخصصی دندانپزشکی است که به ساختارهای نگهدارنده دندان‌ها، عمدتاً لثه و استخوان فک، مربوط می‌شود.

دانشجویان کارشناسی ارشد ما دندانپزشکانی هستند که برای ادامه روند تحصیلی خود در یک برنامه تخصصی آموزشی با تمرکز بر درمان پریودنتیک بازگشته‌اند.

بیشتر بخوانید
5 نکته برای مراقبت بهتر از دهان

پروتزهای دندانی

پروتز دندان با ارائه تشخیص عمیق، برنامه ریزی درمان، توان‌بخشی و پشتیبانی نگهداری، درمان را برای بیمارانی با دندان‌های از دست رفته، ساییده یا آسیب‌دیده ارائه می‌دهد. روش‌های پروتز دندانی که ما ارائه می‌دهیم:

  1. تاج‌های معمولی
  2. پل‌های ثابت
  3. روکش‌ها و روکش‌های سرامیکی
  4. دندان مصنوعی جزئی
  5. پروتز کامل
  6. سفید کردن دندان
  7. ترمیم ایمپلنت‌های دندانی

فارغ‌التحصیلان تحصیلات تکمیلی ما دندانپزشکانی هستند که برای ادامه روند تحصیلی خود در یک برنامه تخصصی آموزشی با تمرکز بر درمان پروتزهای دندانی بازگشته‌اند.

ما خدمات دندانپزشکی مقرون به صرفه را در مقایسه با بهترین کلینیک‌های دندان خاورمیانه ارائه می‌دهیم، بلکه به این دلیل که استاندارد مراقبت‌های دندانی ارائه شده توسط ما مطابق با استانداردهای موجود در هر جای دیگر ایران است یا از آن فراتر می‌رود.

ما در کلینیک دندانپزشکی الهیه در ایمپلنت‌های دندانی، جایگزینی استخوان مصنوعی، لیفت سینوس، جراحی پریودنتال، اسکن گربه دندانی، و تاج و بریج ورک چینی تخصص داریم.

دندانپزشکی زیبایی یکی دیگر از تخصص‌های ما است. تاج‌های چینی ما در آزمایشگاه در سطح جهانی ما تولید می‌شوند.

drsalehi5

خط ‌مشی کلینیک دندانپزشکی الهیه

خط مشی درمانی کلینیک دندانپزشکی الهیه را معرفی می‌کنیم.

رویکرد یک تیمی

متخصصان ما در کلینیک دندانپزشکی الهیه با هم کار می‌کنند تا بهترین رویکرد را برای شما بیابند و در عین حال اطلاعات و اهداف درمان را به اشتراک بگذارند.

ما متعهد به رضایت آگاهانه و مهمان نوازی هستیم و روش جدیدی را برای مراقبت از دندان دنبال می‌کنیم.

محیط آرامش بخش

ما در تلاش هستیم تا فضایی راحت برای شما ایجاد کنیم و اطمینان حاصل کنیم که در یک محیط آرامش بخش درمان می‌شوید.

برآورد هزینه روشن

برخی از درمان‌ها تحت پوشش بیمه درمانی نیستند، اما ما هزینه کل را قبل از درمان به شما اطلاع خواهیم داد.

اقدامات متقابل برای عفونت بیمارستانی

اقدامات متقابل ما در کلینیک دندانپزشکی الهیه برای پیشگیری از عفونت‌های بیمارستانی

ما روزانه اقداماتی را برای جلوگیری از عفونت با ویروس‌ها و باکتری‌ها، از جمله عفونت کرونا ویروس جدید (COVID-19) انجام می دهیم.

ما از مشاوره اولیه تا برنامه ریزی درمان و تکمیل موفقیت‌آمیز درمان با شما هستیم.

و مراحل دقیقی برای کارکنان خود داریم که تا زمان شروع درمان شما باید از آنها پیروی کنند.

ما در تلاش هستیم تا بزرگ‌ترین استرس شما در مراقبت از دندان درد را به حداقل برسانیم.

ما یک محیط آرامش بخش، و همچنین روش‌های بیهوشی و آرام بخشی را ارائه می‌دهیم.

برآورد قیمت قبل از درمان

هزینه مراقبت از دندان گاهی از آنچه شما تخمین زده‌اید بیشتر است.

درمان‌های زیبایی، به ویژه درمان‌هایی که تحت پوشش بیمه درمانی نیستند، بار مالی زیادی را بر دوش بیمار وارد می‌کند.

در کلینیک دندانپزشکی الهیه با افتخار بهترین و ایمن‌ترین فناوری موجود را بسیج می‌کنیم، می‌خواهیم مطمئن شویم که برای چیزی پول می‌دهید که برای شما رضایت بخش بوده است.

اقدامات کامل کنترل عفونت در محل

اساس اقدامات کنترل عفونت جلوگیری از تماس مستقیم و غیرمستقیم با باکتری‌ها و ویروس‌ها و شستشوی هر چه سریع‌تر باکتری‌ها و ویروس‌ها در هنگام تماس است. ما علاوه بر استریل و تمیزکردن تجهیزات درمانی، به تهویه مطبوع و تهویه مطبوع نیز توجه دائمی داریم و بعد از هر درمان، اتاق کلینیک را ضدعفونی می‌کنیم.

بهترین کلینیک دندانپزشکی الهیه

 کلینیک دندانپزشکی در الهیه با کادری متخصص و سالها تجربه در کنار شماست. دهان سالم عاملی است که بر کل زندگی ما تأثیر می گذارد. دهان سالم؛ صحبت کردن، خوردن و آشامیدن، هضم کردن و به طور خلاصه، یک ضرورت است که اساساً بر عملکردهای حیاتی ما تأثیر می گذارد. اختلال در سلامت دهان و دندان (مانند التهاب مزمن ناشی از بیماری لثه) باعث بیماری قلبی، انسداد و حتی سکته می شود.

علاوه بر این، دندان های بد روان ما را مختل می کند. هر گونه اختلال در دندان های ما (کجی، زردی، شکاف و…) مانع از لبخند زدن آسان و همچنین دوری مان از اطرافیان می شود. مطالعات نشان می دهد که حفظ سلامت و سفیدی دندان ها اعتماد به نفس شما را نیز افزایش می دهد.

بیشتر بخوانید
علائم آبسه دندان چیست؟

بهترین متخصص دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه پلی کلینیک و متخصصین کلینیک دندانپزشکی الهیه

 

کلینیک دندانپزشکی الهیه با بکارگیری به روزترین درمان ها با تجهیزات و مواد روز دنیا توسط کادر پزشک مجرب و متخصص می توان به کیفیت و رضایت بیمار در خدمات سلامت دست یافت. کلینیک دندانپزشکی الهیه با ارائه راه حل های سالم و دائمی برای تمامی نیازهای بیماران خود در کوتاه ترین زمان با مواد و تکنیک های مناسب با  تجربه و کادر پزشک متخصص در حال رشد است.

ایمپلنتولوژی، جراحی فک و صورت، پریودنتولوژی (درمان بیماری های لثه)، پروتز دندان، اندودنتیکس (درمان کانال ریشه)، ارتودنسی (درمان سیمی)، دندانپزشکی ترمیمی، دندانپزشکی کودکان (دندانپزشکی کودکان) و دندانپزشکی زیبایی ارائه می شود. ایمنی بیماران ما با به کارگیری دقیق استانداردهای بهداشتی تعیین شده توسط مقامات بین المللی و آزمایش منظم اثربخشی آنها در بالاترین سطح تضمین می شود.

در صورت درخواست بیماران ما، درمان آنها توسط کادر پزشک ما تحت بیهوشی عمومی انجام می شود. با روش های فعلی درمان ریشه دندان درد دیگر یک کابوس نیست. با جدیدترین سیستم ابزارهای کانال نیکل تیتانیوم، عواملی که باعث درد دندان می شوند را در عرض چند دقیقه از بین می بریم و درمان دندان های شما را  تضمین می کنیم .

مرکز درمان کلینیک دندانپزشکی الهیه با کادری متخصص به کلیه بیماری ها و اختلالات مرتبط با سلامت دهان و دندان می پردازد. جراحی دهان و فک و صورت، درمان پرکردن دندان، درمان ریشه، کشیدن دندان، روکش زیرکونیومی دندان، درمان ایمپلنت، روکش لمینت ،طراحی لبخند، دندان مصنوعی، سفید کردن دندان، سفید کردن دندان با لیزر درمان درمان، درمان های ارتودنسی انجام می شود. علاوه بر این، خدمات تشخیص دهان، پریودنتولوژی، ارتودنسی، پدودنتیکس، اندودنتیکس، پروتز، جراحی فک و صورت، لیزر درمانی دندان، ایمپلنتولوژی، رادیولوژی دندان نیز در مرکز ما موجود است.

 

ما متعهد به حفظ سلامت عمومی دهان و دندان شما و داشتن لبخندی زیباتر و سفیدتر هستیم.

برای جایگزینی دندان های از دست رفته دیگر نیازی به حمایت از دندان های سالم نداریم! با کاربردهای مدرن جراحی ایمپلنت، امکان کاشت ایمپلنت بدون درد و بدون برش درکلینیک دندانپزشکی الهیه قابل انجام است. با راهنماهای راهنمای سه بعدی با پشتیبانی از توموگرافی که از قبل آماده می شود، ایمپلنت را در یک حرکت در عرض چند دقیقه در جایی که می خواهیم قرار می دهیم. با تکنیک هایی که برای افزایش مقدار بافت استخوانی اعمال می کنیم، درمان ایمپلنت غیرممکن نیست.

ما همراه با بیماران خود لبخندی را به شکل و رنگ مورد نظر شما با سیستم های سرامیکی تقویت شده مانند E-max، Empress با قابلیت عبور نور بالا و پرسلن های زیرکونیومی که جلوه ای طبیعی ارائه می دهند طراحی می کنیم. طرح لبخند را با حفظ بافت دندان موجود با چینی های لامینا انجام می دهیم که فقط با پردازش سطوح جلویی دندان ها را اعمال می کنیم.

کاربردهای دندانپزشکی کم تهاجمی با استفاده از مواد کامپوزیت زیبایی به کار رفته توسط متخصص دندانپزشکی ترمیمی ما، راه حل های سریع و دائمی را با اصلاح ناهنجاری های دندان با لمس های کوچک زیبایی و بستن فاصله بین دندان ها تولید می کند.

با استفاده از پلاک های شفاف و سیم ها و براکت های همرنگ دندان، درمان ارتودنسی شما را بدون آسیب رساندن به ظاهر شما تکمیل می کنیم. ما نامنظمی های دندانی  در دوران کودکی را با کنترل‌های معمولی با وسایل متحرک درمان می‌کنیم و برای اختلالات بعدی که ممکن است در آینده رخ دهد اقدامات احتیاطی انجام می‌دهیم. سلامت دندان های شیری اساس سلامت دندان های دائمی آینده است.

بیشتر بخوانید
فلوراید تراپی در بزرگسالان

علاوه بر درمان‌های محافظ پوسیدگی مانند فیشورسیلانت‌ها و کاربردهای فلوئور موضعی در دوران کودکی، ما از نامنظمی و کجی دندان ها با نگهدارنده‌های ثابت و متحرک جلوگیری می‌کنیم تا در مواردی که دندان‌های شیری نیاز به کشیدن زودهنگام دارند، ردیف دندان مختل نشود. ما با ایجاد فضای مناسب برای جلوگیری از ترس از دندانپزشکان در کودکان، عادات بهداشت دهان و دندان را با تکنیک های ارتباطی سالم پایه ریزی می کنیم. سلامت استخوان و بافت لثه اطراف دندان حداقل به اندازه سلامت دندان ها مهم است.

دندان‌هایی که ظاهراً بسیار سالم هستند، ممکن است در نتیجه اختلالات لثه‌ای که بدون درد پیشرفت می‌کنند و می‌توانند سیر تهاجمی نشان دهند، نیاز به کشیدن داشته باشند. با جراحی فلپ، کورتاژ زیر لثه، جراحی های پیوند استخوان و لثه، استخوان از دست رفته دندان و بافت لثه درمان شده و سلامت دندان های موجود تحت کنترل قرار می گیرد. کنترل منظم در تعیین اینکه آیا نیاز به درمان پریودنتال وجود دارد یا خیر بسیار مهم است.

درمان های کلینیک ما

 

درمان کانال ریشه

ممکن است برای روکش کردن دندان شما نیاز به درمان ریشه باشد. برای این کار درمان ریشه نیز انجام می شود.

 

روکش روی دندان خالی

حتی اگر دندان ندارید، درمان ونیر انجام می شود. این کار یا با یک پل بین دندان های موجود شما یا پس از پر کردن شکاف با درمان ایمپلنت انجام می شود.

دکتر علیرضا صالحی

در کلینیک دندانپزشکی الهیه درمان در 4 روز کامل می شود

فرآیند پوشش زیرکونیوم تنها در 4 روز تکمیل می شود. هنگامی که پوشش انجام می شود، درد در حداقل سطح است.

ایمپلنت در کلینیک دندانپزشکی الهیه

ایمپلنت ها ریشه های دندانی ساخته شده از تیتانیوم هستند که برای اصلاح دندان های از دست رفته طراحی شده اند.

جراحی فک و صورت در کلینیک دندانپزشکی الهیه

جراحی فک و صورت شاخه ای است که اعمال جراحی مربوط به حفره دهان، دندان ها، استخوان های فک و بافت های صورت را انجام می دهد.

دندانپزشکی زیبایی

دندان های شکسته یا کج با روکش های لمینت، روکش های سرامیکی یا روکش های زیرکونیومی درمان می شوند.

سفید کردن دندان در کلینیک دندانپزشکی الهیه

این فرآیند سفید کردن است که به دو نوع اداری و خانگی و بر اساس نیاز شما تقسیم می شود.

ارتودنسی

ارتودنسی شاخه ای از دندانپزشکی است که نه تنها دندان ها بلکه ناهنجاری های  فک پایین و میانی صورت را نیز درمان می کند.

پروتز

پروتزها به طور کلی؛ فرآیند درمان با توجه به نیاز شما با پروتزهای ثابت، متحرک و با ایمپلنت انجام می شود.

دندانپزشکی اطفال در کلینیک دندانپزشکی الهیه

این شاخه ای از دندانپزشکی است که هدف آن حفاظت از سلامت دهان و دندان کودکان 0 تا 13 ساله است.

دندانپزشکی زیبایی در زعفرانیه

چرا کلینیک دندانپزشکی الهیه

ما فقط یک کلینیک دندانپزشکی خوب و رضایت بخش نیستیم. چشم انداز ما این است که  در بین مردم متمایز و شناخته شده و محبوب تر شویم و جای خود را در بین بهترین دندانپزشکان تهران بگیریم. زیرا؛ ما می دانیم که یک لبخند سالم و زیبا  نقش مثبتی در تصویر، موفقیت و سبک زندگی شما خواهد داشت.

زیرا؛ هنگامی که به کلینیک ما مراجعه می کنید، خواهید دید که ما همیشه تواضع و سبک دوستانه خود را در عملکرد خود، رویکردمان به همکارانمان و درمان هایی که به مهمانان خود ارائه می دهیم حفظ می کنیم و سعی می کنیم بهترین کار را انجام دهیم.

ما ما در کلینیک دندانپزشکی الهیه، با دقت از مدرن ترین رویکردها پیروی می کنیم و در تلاش هستیم تا بهترین دندانپزشکی در الهیه را با بهترین کیفیت و جزئیات ارائه دهیم.

رزرو نوبت آنلاین

YYYY اسلش MM اسلش DD

اطلاعات نویسنده

نوشته‌های مرتبط

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.