کلینیک دندانپزشکی صالحی در تجریش

بیایید باهم بررسی کنیم که چرا ما بهترین انتخاب شما در کلینیک دندانپزشکی تجریش برای شما هستیم؟

ما یکی از بهترین کلینیک های دندانپزشکی در تجریش هستیم که بورد تخصصی واجد شرایط را از بهترین دانشگاه های دنیا  دریافت می کنیم تا تخصص و حرفه ی خود را به بهترین شکل ارایه دهیم.

لبخند ایده آل هر فردی متفاوت است و برای هر کس لبخندی منحصر بفردی طراحی می کنیم. ما خواسته های شما را کشف خواهیم کرد و کل ظاهر شما را در نظر خواهیم گرفت. ما می‌توانیم نه تنها لبخندی جذاب، بلکه لبخندی را که برای شما مناسب‌تر است، ارائه کنیم. کلینیک دندانپزشکی تجریش از تصویربرداری تعاملی کامپیوتری برای طراحی و شبیه سازی لبخند ایده آل شما استفاده می کند.

ارایه تضمین روکش ها، تاج ها و بریج های سرامیکی گارانتی می شوند. شرایط گارانتی در بخش “کار ما تضمین شده است” در گالری نمونه کارها به نمایش گذاشته شده است.

کلینیک دندانپزشکی تجریش متعهد به برتری در تمام جنبه های کار خود است. ما اعضای انجمن دندانپزشکی پروتز و ارتودنسی کلینیک دندانپزشکی تجریش هستیم که یکی از بهترین مراجع اصلی در زمینه دندانپزشکی زیبایی، پروتز و ارتودنسی است. ما امروزه فقط از آخرین تکنولوژی، مواد و تکنیک های موجود در هر نقطه از جهان استفاده می کنیم.

اگر از لبخند خود راضی نیستید یا مشکل دیگری با دندان های خود دارید، کمی وقت بگذارید و در نظر بگیرید که هزینه های ما بسیار کمتر از کلینیک های دیگر است. و خوشحالیم که خدمات دندانپزشکی را با کیفیت بالا را تحت استریلیزاسیون دقیق و در فضایی دوستانه به شما ارائه می دهیم.

drsalehi1

در این مطلب می خوانید

خدماتی که کلینیک دندانپزشکی تجریش ارائه می کند.

در کلینیک دندانپزشکی تجریش، ما خدمات دندانپزشکی را با کیفیت بالا ارائه می‌کنیم که مطمئن می‌شوید که توسط خود متخصصان دندانپزشکی تحت مراقبت هستید.

ما همچنین کلینیک های مدرن و کاملاً مجهزی داریم که از بالاترین استانداردهای فناوری در خاورمیانه هستند. پرسنل ما تلاش می کنند تا بازدید شما با ما را به بازدیدی فوق العاده و دلپذیر تبدیل کنند.

خدمات کلینیک دندانپزشکی تجریش

  1. خدمات دندانپزشکی عمومی
  2. خدمات دندان پزشکی اورژانسی
  3. خدمات دندان پزشکی زیبایی
  4. خدمات دندانپزشکی ترمیمی
  5. مشاوره دندان پزشکی
  6. دندان پزشکی کودکان
  7. ایمپلنت دندان
  8. پروتز دندان
  9. لبخند هالیودی
  10. جراحی فک
  11. روکش دندان

درمان ریشه دندان در کلینیک دندانپزشکی تجریش

یک درمان بسیار ایمن، بدون درد، یک جلسه ای با نتایج قابل اعتماد و بادوام.

دندانپزشکی زیبایی در کلینیک دندانپزشکی تجریش

شامل درمان های مختلف دندانپزشکی می شود تا لبخند طبیعی زیبایی را به شما هدیه دهد.

مشاوره دندانپزشکی، تشخیص و طرح درمان با متخصصین دندانپزشکی ما

ایمپلنت های دندانی

جایگزینی مصنوعی برای دندان های طبیعی که به فرد اجازه می دهد به دندان های ثابت بازگردد.

دندانپزشکی پریودنتیک

پریودنتیست ها متخصصین دندانپزشکی هستند که بیماری های لثه را درمان می کنند و به عنوان جراحان پلاستیک لبخند شما شناخته می شوند.

پروتز

درمانی برای دندان های از دست رفته یا درمان دندان های موجود که آسیب قابل توجهی دارند.

drsalehi4

دندانپزشکی پیشگیرانه در کلینیک دندانپزشکی تجریش

پیشگیری و تشخیص زودهنگام برای جلوگیری از درمان پرهزینه و دردناک دندان کلیدی است.

ارتودنسی در کلینیک دندانپزشکی تجریش

سلامت دندان های خود را بهبود بخشید و ظاهر صورت خود را برای بهتر شدن تغییر دهید

بیشتر بخوانید
پیشگیری از افتادن دندان با 9 روش متداول

نکات کلیدی دندانپزشکی به توصیه کلینیک دندانپزشکی تجریش تا دندان های خود را تمیز و سالم نگه دارید.

  1. دندان های خود را دو بار در روز مسواک بزنیدحداقل 2 دقیقه مسواک بزنید، خیلی سخت مسواک نزنید. زبان و سقف دهان خود را مسواک بزنید.
  2. روزانه از نخ دندان استفاده کنید.
  3. هر 3 ماه یکبار مسواک خود را تعویض کنید.
  4. غذاهای شیرین را محدود کنید.
  5. حداقل 30 دقیقه بعد از غذاهای اسیدی از مسواک زدن خودداری کنید.
  6. به طور منظم به دندانپزشک مراجعه کنید.
  7. از خمیر دندان به اندازه کافی استفاده کنید اما نه زیاد.

امکانات در کلینیک دندانپزشکی تجریش

تجهیزات مدرن در کلینیک دندانپزشکی تجریش

کلینیک دندانپزشکی تجریش به مدرن ترین تجهیزات موجود در بازار مجهز هستند تا اطمینان حاصل شود که بیماران ما بهترین تشخیص و خدمات را دریافت می کنند.

تجهیزات مدرن در کلینیک دندانپزشکی تجریش:

  1. یونیت های دندانپزشکی پیشرفته
  2. اسکن 3 بعدی CBCT دندان با اشعه ایکس
  3. سیستم های لیزری
  4. تجهیزات استریلیزاسیون
  5. تمیز کردن پیشرفته جریان هوا
  6. میکروسکوپ دندانپزشکی Ultra-HD

کلینیک دندانپزشکی تجریش

ما کی هستیم؟

کلینیک دندانپزشکی تجریش یک کلینیک بین المللی دندانپزشکی و مراقبت های بهداشتی است. چندین دهه است که متخصصان ما راه‌حل‌ها و درمان‌های پیشرفته‌ای را ارائه می‌کنند که شما نیاز دارید، از یک معاینه ساده بهداشت دهان تا پیچیده‌ترین دندانپزشکی ترمیمی و زیبایی.

drsalehi3

چرا مرکز دندانپزشکی ما را انتخاب کنید؟

اعتقاد اساسی کلینیک دندانپزشکی تجریش این است که همه بیماران، صرف نظر از شرایط و نیازهایشان، با بالاترین استانداردهای ممکن درمان می شوند. تیمی از متخصصان ارتودنتیست، پروتز، اندودنتیست، متخصص اطفال، پریودنتیست، جراح فک و صورت را گرد هم آورده ایم. متخصص ایمپلنت های دندانی، متخصص تاج دندان، دندانپزشک زیبایی و توانبخشی کامل دهان که غایت ما را به اشتراک می گذارد و فعالانه در راستای تحقق وعده ما تلاش می کنند.

تیم دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی تجریش به رضایت 100٪ بیماران معتقد است، ما بر رضایت کامل بیماران و رضایت کامل از بهترین خدمات و نتایج برجسته تمرکز می کنیم. ما اطمینان حاصل می کنیم که تمام نگرانی های دندانی بیماران خود را حل می کنیم.

بیشتر بخوانید
مزایا و معایب لمینت دندان

مراحلی که هر زمان که بیمار جدیدی به کلینیک دندانپزشکی تجریش مراجعه می کند را دنبال می کنیم برای این که قبل از معاینه، خواسته ها را به طور خلاصه بدانیم. پس از آگاهی از شرح حال، دندانپزشک ما معاینه دهان را انجام می دهد. بسته به نیاز، ما به طور کلی یک برنامه درمانی سفارشی برای بیمار تدوین می کنیم. ما می خواهیم خدمات دندانپزشکی لوکس و پیشرو در عین حال مقرون به صرفه در ایران داشته باشیم.

مرکز ایمپلنت تجریش

مرکز ایمپلنت تجریش برای ارائه راه حل های تخصصی برای هر بیمار در درمان ایمپلنت ساده و جراحی تاسیس شد. ماموریت ما؛ برای ارائه درمان های شخصی به بیماران خود با استفاده از فناوری های پیشرفته و استانداردهای بین المللی در دندانپزشکی و حفظ رضایت بیماران در بالاترین سطح ممکن است.

مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران

کلینیک دندانپزشکی صالحی که بهترین مرکز تخصصی ایمپلنت در شمال تهران است با کادر دندانپزشک متخصص خود در زمینه جراحی ایمپلنت به بیماران خود خدمات رسانی می کند. این مجموعه همچنین به ارائه راه حل های دائمی برای سلامت دهان و دندان در زعفرانیه ادامه می دهد.

اگر مدت زیادی است که از بی دندانی رنج می برید، اگر از پروتزهای متحرک خود خسته شده اید، کاشت ایمپلنت دندان گزینه ایده آلی برای شماست. کاشت ایمپلنت دندان بهترین روش برای جایگزینی دندان از دست رفته است.

یک ایمپلنت موفق با مواد ایمپلنت دارای گواهی گارانتی در بهترین بیمارستان دندانپزشکی استانبول، مرکز بهداشت دهان و دندان دندان دنتادنت با مقرون به صرفه ترین قیمت انجام می شود.

اگر به دنبال بهترین مرکز ایمپلنت در شمال تهران هستید، می توانید از کلینیک قائمی در زعفرانیه وقت بگیرید. برای اطلاعات دقیق می توانید با ما تماس بگیرید و همه چیز را در مورد ایمپلنت در واتس اپ بپرسید.

رزرو نوبت آنلاین

YYYY اسلش MM اسلش DD

اطلاعات نویسنده

نوشته‌های مرتبط

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.