در حالی که به نظر می‌رسد درمان دندان درد پس از شروع درد، یک مسیله معمولی است، دندان درد می‌تواند به سرعت بر سلامت کلی فرد تأثیر منفی بگذارد. در اینجا در کلینیک دندانپزشکی فرشته، ما درمان‌هایی را برای اصلاح ریشه درد و ادامه درمان‌های پیشگیرانه برای جلوگیری از تکرار همان وضعیت ارائه می‌دهیم. ما درمان‌های دندانپزشکی متفکرانه‌ای را با در نظر گرفتن بهبود سلامت کلی شما ارائه می‌دهیم.

سلامت دهان شما مهم است زیرا دهان به عنوان ورودی کل بدن شما عمل می‌کند در حالی که مواد مغذی را دریافت می‌کند. یک حفره یا بیماری لثه را نباید ساده انگاشت، بلکه باید به عنوان یک بیماری به بخش مهمی از بدن شما هشدار دهد. ما همچنین نباید بقیه بدن شما را هنگام بررسی درمان نادیده بگیریم، زیرا شرایط نامناسب در دهان شما می‌تواند تنها یکی از علائم یک بیماری بزرگ‌تر باشد.

drsalehi3

همچنین، آنچه به طور مکرر در دهان شما اتفاق می‌افتد می‌تواند بر بقیه بدن شما نیز تأثیر منفی بگذارد. با در نظر گرفتن این موضوع، ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته دوست داریم به دهان و بدن به عنوان یک سیستم کلی نگاه کنیم و درمان‌های متفکرانه‌ای را برای بهبود سلامت و رفاه کلی ارائه دهیم.

ترمیم فلز در داخل دهان نیاز به اکسیداسیون با تولید جریان الکتریکی از طریق بزاق دارد که در آن باعث خوردگی فلز می‌شود. همچنین ولتاژ تولیدی امواج الکترومغناطیسی مغزی را ارسال می‌کند. بر اساس آزمایشگاهی که امواج مغزی را مطالعه می‌کند این امواج الکترومغناطیسی مغزی با امواج مغزی طبیعی تداخل دارند.

این تداخل باعث تضعیف سیستم ایمنی، افزایش استرس و تغییر سیستم عصبی خودمختار می‌شود. در دراز مدت، این می‌تواند در نهایت باعث بیماری پارکینسون، مولتیپل اسکلروزیس و/یا بیماری آلزایمر شود. از آنجایی که جیوه موجود در پرکننده‌های آمالگام عواقب شدیدی برای بدن ایجاد می‌کند، ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته تمام مواد فلزی را حذف کرده و با سرامیک یا رزین‌های کامپوزیت جایگزین می‌کنیم تا عملیات بدون فلز انجام شود.

بیشتر بخوانید
حساسیت دندان

همان‌طور که قبلاً ذکر شد، ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته سلامت و رفاه کلی بیمار را در اولویت قرار می‌دهیم؛ بنابراین، ما از هیچ فلز یا مواد مضر برای درمان خود استفاده نمی‌کنیم. مواردی مانند تاج و پل با استفاده از زیرکونیا و سرامیک تکمیل می‌شود.

ممکن است مواردی وجود داشته باشد که استفاده از برخی مواد مضر اجتناب‌ناپذیر باشد. به‌عنوان‌مثال، ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته از تیتانیوم برای کاشت دندان ازدست‌رفته در استخوان استفاده می‌کنیم، زیرا پس از 50 سال تحقیق علمی ثابت شده است که در نهایت سلول‌های جدید و سالم تولید خواهند شد. اما برای اینکه آسیبی به بدن به حداقل برسانیم از زیرکونیا و سرامیک استفاده می‌کنیم. همچنین برای بیمارانی که به فلز حساسیت دارند می‌توان از ایمپلنت زیرکونیا برای جاسازی استفاده کرد.

مشاوره در کلینیک دندانپزشکی فرشته برای دندان از دست رفته

هنگام درمان دندان از دست رفته، پروتز جزئی متحرک یا بریج ایجاد شده با استفاده از دندان‌های باقیمانده، رویکرد کلی است. با این حال، ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته در چنین مواردی ایمپلنت را پیشنهاد می‌کنیم. دلیل این امر به اهمیت انسداد یا موقعیت فک در هنگام بسته بودن دهان بستگی دارد. وقتی دندانی را از دست می‌دهید، دندان‌های اطراف حمایت و تعادلی را که توسط دندانی که قبلاً وجود داشت، از دست می‌دهند.

این وضعیت می‌تواند منجر به شرایط بدتری شود. در بدترین حالت ممکن است در نهایت دندان‌هایی را از دست بدهید که در ابتدا هیچ مشکلی نداشتند. وظیفه اصلی در درمان دندان از دست رفته، بازسازی همان اکلوژن قبل از دست دادن دندان است. ایمپلنت اجازه می‌دهد تا انسداد قبلی را به طور طبیعی بازسازی کند.

بیشتر بخوانید
روش صحیح نخ دندان کشیدن

مهم‌ترین جنبه درمان دندان (دندان) از دست رفته این است که بتوانید به راحتی مثل قبل بجوید. درمان ایمپلنت به راحتی برای مدت طولانی بدون هیچ مشکل اساسی امکان‌پذیر است. پیشنهاد درمانی ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته برای دندان از دست رفته بر اساس تجربه غنی و جنبه جامع دندانپزشکی و همچنین امید ما به نتیجه‌ای مؤثر برای بیماران است.

خدمات دندانپزشکی کلینیک دندانپزشکی فرشته

در کلینیک دندانپزشکی فرشته، واقع در قلب تهران، ما قول می‌دهیم که خدمات دندانپزشکی فردی را به هر بیمار ارائه دهیم. با بیش از 30 سال تجربه، متخصصان ماهر و خبره ما در مراقبت از دندان بدون فلز ماهر است. اگر می‌خواهید درمان با کیفیتی را در تهران تجربه کنید، لطفاً به کلینیک دندانپزشکی فرشته مراجعه کنید.

drsalehi4

خدمات دندانپزشکی در کلینیک دندانپزشکی فرشته

کلینیک دندانپزشکی فرشته ضمن ارائه درمان‌های مختلف برای شرایط بد دندان‌ها و بیماری‌های لثه و حفره دهان، سلامت کلی را در نظر می‌گیرد.

لیزر دندانپزشکی

اورژانس دندانپزشکی

درمان حفره‌ها و پوسیدگی دندان

کشیدن دندان عقل

ایمپلنت‌ دندان

ایمپلنت دندان All-on-4

دندانپزشکی زیبایی

ترازهای ارتودنسی شفاف

لیزر دندانپزشکی

روکش‌های چینی

دندانپزشکی بدون فلز

لیزر دندانپزشکی

تاج‌های یک روزه

بازسازی کامل دهان (FMR)

دندانپزشکی در فرشته

کلینیک دندانپزشکی در فرشته

می‌توانید مطمئن باشید که کلینیک دندانپزشکی فرشته درمانی را ارائه می‌دهد که برای شما مناسب‌ترین است و شما بیشتر به آن تمایل دارید. کلینیک دندانپزشکی فرشته ملاحظاتی را از دیدگاه شما و با در نظر گرفتن راحتی شما در حین دریافت درمان‌ها انجام می‌دهد.

من از شما می‌خواهم که از کلینیک دندانپزشکی فرشته دیدن کنید و نتایج مراقبت‌های دندانی ما را خودتان تجربه کنید.

بیشتر بخوانید
بیماری های زبان - ماکروگلوسیا، ترک خوردن زبان و ...

ما در کلینیک دندانپزشکی فرشته از درمان‌های عمومی دندانپزشکی برای پوسیدگی دندان و بیماری های پریودنتال گرفته تا سفید کردن، ارتودنسی و ایمپلنت تیمی از متخصصان و سیستم های پزشکی بسیار پیچیده نیازهای شما را برآورده می کنیم.

رزرو نوبت آنلاین

YYYY اسلش MM اسلش DD

اطلاعات نویسنده

نوشته‌های مرتبط

8 دیدگاه. دیدگاه جدید بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این زمینه را پر کنید
این زمینه را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.